Tuesday, 26 July 2011

Hi there...

Tänään herättii Beverleyn kans aikasin ja suunnattiin kohti uutta pankkia mikä avattiin tohon lähelle. Siin oli oikee sellai drive in -pankkitiskiki, saa nähä millon Suomee tulee sellaset :) Beverley oli kunnon neuvottelija ja neuvotteli meille hyvän sopimuksen pankkitileistä. Nyt mullon siis uus-seelantilainen pankkitili :)  Pinehurst Schoolin oppilaat on lomalla mut toimisto auki joten käytiin selvittelemässä muutamia asioita. Saatiin mulle oikeen kokonen koulupuku: näytän iha mummolta siinä. Sit sain lukkarin ja koulun kartan ja koulukuvanki mun ikäluokasta! Ja lopulta kierrettiin viel koulun alue. Mä alotan koulun siis 8.8. eli kahen vk:n pääst. Haluisin toisaalt mennä jo! Ja tavata ihmisiä. Oman ikäsiä. Ekaan isäntäperheesee mä muutan vast sillon kans.

Sit käytiin hakemassa mulle prepaidliittymä joka tosin ei toimikaa kuten nyt illalla huomattii :( eli käytän viel vähän aikaa mun Suomen liittymääää kunnes saadaa selvitettyy miksei se toimi :) Illalla ajeltiin Aucklandissa ja näin kaupungin pää´piirteittäin. Ajeltiin läpi niitten kaikkien ihanien asuinalueitten joista mulla ei varmaa ikinä oo rahaa ostaa taloa o.O Tääl näyttää olevan ihania vaatekauppoja, aww ootan et pääsen shoppailee joku päivä! ;)

Eilen olin ekassa Rotarykokouksessa ja hui ku oli hauskaa, oikeesti! Kaikki ne keski-ikäset ja oikeestaa vanhemmatki papparaiset ja mummelit tuli innolla tervehtii mua ja jututteli mua ja niil oli tosi hauskoja juttuja. Kaikki nauro eikä ollu mikää vakava tilaisuus :) mä en sanonu ku muutaman sanan mut viikon pääst vissii pidän puheen O.o

Viikonlopuks lähetään Rotoruan kaupunkiin, jeij! Siellon mm. mutalähteitä ;)

Kaipaan Suomen lämpimiä taloja, oikeesti. Jäädyn aina ku herään ja nousen sängystä. Huomenna kaikki mun isäntäperheet tulee illalliselle! Ootan sitä (Y)

Ikävä kaikkia :/ <3

Lotta

No comments:

Post a Comment